środa, 26 kwietnia 2017

Zamówienie od Yves Rocher.



Klikając w poszczególne kosmetyki przenosisz się na stronę producenta. 

 Korzystając z promocji 1+1 zamówiłam:




·        Żel do mycia rąk, 2 szt. Za 18,91 zł.

·        Uzupełniacz żelu do mycia rąk, 2 szt. za 11,91 zł.

·        Delikatne mleczko do ciała, 2 szt. za26,01 zł.
·        Żel pod prysznic i mleczko (prezent).
·        Nawilżający żel do ciała, 2 szt. za 19,91zł. Na fakturze znalazłam interesująca informację, że jest to produkt do stosowania podobnie jak balsam czy mleczko. Spodziewałam się żelu pod prysznic, ale to mój błąd nie doczytałam. 
·        Krem do stóp, 2 szt. za 24,91 zł.

·        Torebka listonoszka o wartości 49 zł.
·        Bon z Wólczanki upoważniający do rabatu 100 zł przy zakupach powyżej 200 zł.
·        Próbki: krem przeciwzmarszczkowy, perfumy.

Całość wyniosła mnie 116,58 zł. Jestem zadowolona z zamówienia, szczególnie z delikatnej serii Hamamelis. Wszystkie kosmetyki na pewno zużyję bo są podstawowymi jakie używam. Kosmetyki Yves Rocher są drogie w pełnych cenach, takie promocje to dobra opcja na kupienie ulubieńców czy wrócenie do sprawdzonych kosmetyków. 

Zdecydowanie nie jestem zadowolona ze sposobu pakowania kosmetyków, jak wspominałam nie są to najtańsze produkty, a zostały po prostu wrzucone do kartonowego pudła. Słabo to wypada na tle innych marek. Dodatkowo taśma na kartonie opatrzona jest informacją - "zawartość ruchoma".

Skorzystaliście z tej promocji?

Na kanale Magdalena PoCichemu jest już filmik z openboxem.

Cicha- PoCichemu. 

*Post nie jest sponsorowany.