poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Zakupy online Rossmann.



Przy okazji promocji -49/-55 % postanowiłam zrobić zakupy i po raz pierwszy skorzystać z opcji dostawy kurierem w Rossmann. Moje zakupy obejmują: chemię domową, pielęgnację oraz trochę kolorówki.
Przez nieprzyjemne doświadczenia przy promocji na dzień kobiet (inne edycje – 49%) postanowiłam sobie oszczędzić towarzystwa niewychowanych bab. Na spokojnie zasiadłam przy laptopie i zamówiłam to co było nam potrzebne. Proces zamawiania przez aplikację Rossmann był bardzo ciężko, przy laptopie poszło znacznie sprawniej.

Klikając w nazwy produktów przenosisz się na strony drogerii do konkretnego produktu.  .

Zamówiłam:

·        Płyn do czyszczenie między innymi kamienia.

·        Płyn do mycia szyb (promocja).

·        Płyn do mycia naczyń (promocja).

·        Żel pod prysznic (promocja).

·       Płyn do płukania jamy ustnej 3szt. (średnia promocja, w Auchan za taką cenę bywa komplet pasta plus płyn). Warto go kupić w niższej cenie na zapas.

·        Szczoteczki do zębów medium, dwie w cenie jednej (promocja).

·        Szczoteczki do zębów, soft, dwie w cenie jednej (promocja).

·        Nici dentystyczne 2 szt.

·        Nici dentystyczne (promocja).

·        Płatki kosmetyczne (promocja).

·        Peeling do ciała (promocja).

·        Gumki do włosów.

·     Balsamy do ust (promocja). Miały być marki Eos, ale błyskawicznie się wyprzedały. 

·        Lakier do paznokci (promocja).

·        Papier toaletowy (promocja).

Zawsze zwracam wielka uwagę na to jak paczka była zabezpieczona i zapakowana. Stanowisko pakowacz jest niezwykle istotne.  To co zobaczymy po otwarciu paczki decyduje o tym jakie mamy zdanie o całej marce. W przypadku Rossmann wielkie ukłony, marka zna się doskonale na pakowaniu i zabezpieczaniu paczek. Bardzo dziękuję Pracownikowi z Łodzi za idealne zabezpieczenie i zapakowanie paczki. Podziwiam, że mimo nawału pracy ktoś poświęca dużo czasu na to abym była zadowolona.

Dzięki skorzystaniu z opcji dostawy kurierem zaoszczędziłam czas i nie straciłam dobrego humoru na rzeczach na które nie mam wpływu. Koszt dostawy to 13 zł. 
Za wszystko zapłaciłam 179,12 zł.

Znacie jakieś inne sklepy z promocjami godnymi uwagi? Z wielką chęcią poczytam gdzie oszczędzacie pieniądze.

Cicha – PoCichemu. 

*Post nie jest sponsorowany.