sobota, 15 kwietnia 2017

Gear.Blizzard.com | Zamówienie i openbox/unboxing.



Na moim kanale na Youtube: Magdalena PoCichemu pojawił się spontaniczny filmik z zamówieniem od Gear.Blizzard.com. Postanowiłam uzupełnić kilka informacji których nie ujęłam w filmiku. Klikając w nazwę przenosisz się do danego artykułu na stronie producenta.
 
Kolejność produktów będzie taka jak w filmiku. To zacznijmy od początku.
(Jeśli link nie działa to oznacza, że dana rzecz na obecną chwile się wyprzedała.)


1.  StarCraftsZergling Plush (Wyprzedany)  jest to przesłodka maskotka zamówiona dla Łukasza. Jakość wykonania jest wysoka, zdaniem Łukasza jest to idealny rekwizyt do zdjęć tematycznych. Maskotka już zamieszkała na jego biurku.


2.   MurkyMurloc Plush  przy okazji rozwiązała się zagadka imion pluszaków  niebieski to Murky, zaś pomarańczowy Murki.



4. WhiteMurloc Mug  wszystkie kubki typu Murloc są niezwykle pojemne około 500 ml.


5. Hearthstone Beach Towel ręcznik jest ogromny około 92 x 155 cm, wykonany w 100 % z bawełny. 

6. StarCraftsLanyard with Mini Zergling Plush  jest to mini wersja dużego  Zerglinga. Maskotki razem wyglądają bardzo słodko a dodatkowo zawiera smycz do kluczy z motywem "Starcrafts" Carbota.


7.  BlueMurloc Mug  jak widać na zdjęciu od razu poszedł w ruch.

8.  GreenMurloc Mug każdy kubek posiada mnóstwo detali, np. przedni ząb. Kubki podobają mi się na tyle, że nie wrzucę ich do zmywarki. Bym za nimi tęskniła gdyby coś się z nimi stało.


9. HearthstoneSwirl Mug jest to mój drugi kubek o tym wyglądzie. Tak mi się spodobał, że postanowiłam sobie kupić drugi taki. Jest idealny na dużą kawę w pracowity dzień. 


10. HearthstoneScarf apaszka jest wykonana z poliestru. Jej wymiary to około 115 x 185 cm, bez problemu może służyć jako pareo na plaży, chusta do osłonięcia ramion lub dodatek do eleganckiego płaszcza. Oburzyłam się ponieważ woreczek strunowy w który była zapakowana był otwarty. W zasadzie nie wiem czy był on otwarty tydzień temu, miesiąc czy też dłużej.


11. HearthstoneLogo Stripeback Tank koszulka wykonana w 50 % z bawełny i w 50% z poliestru. Jest trochę luźna na mnie, ale w granicach normy. Bardzo podoba mi się kolorystyka.

12.  Notatnik z motywem Alianckim i Hordy. Niestety nie jest już on dostępny w sprzedaży. Kartki wewnątrz są w linie, w zależności jaki rewers przyjmiemy jako przednią okładkę taki motyw mamy na dole stron. Zastanawiam się jak mogłam pomylić nazwy tych logotypów ;).




13. HearthstoneBox Journal największe pozytywne zaskoczenie tego zamówienia. Solidny dziennik, karty są dość grube można go zaadaptować nawet na album do zdjęć. Czyste kartki dają dużo możliwości zagospodarowania przestrzeni. Okładka ma bardzo wyczuwalne żłobienia.






14.   DiabloHeat-Changing Mug kubek wyróżnia się tylko efektem zmiany wyglądu pod wpływem temperatury cieczy. Jest normalnej pojemności. 


15. World of Warcraft Monopoly Collector's Edition  jest to inne wydanie niż te które zakupiłam mieszkając w Holandii.
z Gear.Blizzard.com

Wydanie kupione w Holandii.

Przy zamawianiu różnych rzeczy materialnych z USA i ogólnie krajów z poza Unii Europejskiej trzeba się liczyć z podatkiem VAT do kwoty 150 euro, natomiast powyżej tej sumy zapłacimy dodatkowo cło.

Jeśli chodzi o proces zamawiania to nie miałam dostępu do monitorowania paczki gdyż strona producenta była oblężona. 

Jak Wam się podobają zakupy takiego typu? Też macie "fisia" na jakimś punkcie? Ulubiony film a może gra?
Też kupujecie poza granicami Unii Europejskiej czy dopiero się nad tym zastanawiacie? Macie jakieś pytania? Piszcie śmiało w komentarzu!

 Cicha – PoCichemu.

* Post nie jest sponsorowany. Wszystkie zdjęcia moją własnością i mojego autorstwa.