niedziela, 2 kwietnia 2017

Chwila dla Siebie, chwila wytchnienia.



W tym momencie nieważne kim jesteś, ponieważ niezależnie od tego kim jesteś, potrzebujesz chwili dla siebie, chwili relaksu. Każdy człowiek potrzebuje czasu tylko i wyłącznie dla siebie, nieważne czy to 5 minut czy kilka godzin. 
 
Odpoczynek jest zdrowy dla ciała i ducha.
Czy wiesz co Cię relaksuje, co odcina od świata, problemów choćby na 5 minut?


Ja już wiem. Nieistotne jest to czy robię to perfekcyjnie, ładnie lub brzydko itp. Najważniejsze jest to, że mam z tego radość i relaks dla ciała i umysłu. 

Co wprawia mnie w doskonały nastrój, pozwala się odprężyć i uciec na chwilę od rzeczywistości?

Jest to kolorowanie. Nieistotne czy to jest piękne brzydkie, takie czy owakie. Ważne, że jest to moje, to zapewnia mi czas dla siebie. 


Biorę kredki, mazaki idę do kuchni, tam jest stół, cisza i czas tylko dla mnie.

A czy Ty masz miejsce i trochę czasu tylko dla siebie?

Ja mam mimo, że mieszkamy w kawalerce. 

Dbasz o swój relaks?

Cicha – PoCichemu.