piątek, 31 marca 2017

Sklep z żywnością do którego będę wracać – Agnex.



Na wstępie zaznaczam, że post nie jest sponsorowany. Nie mam żadnych korzyści z jego opublikowania. Piszę post ponieważ spodobały mi się: ceny produktów, sposób zabezpieczenia przesyłek, jasność przy kupowaniu towarów. Myślę, że znalazłam dobre miejsce na zakupy: tzw. fit, dodatki umożliwiające przyrządzenie potraw z zakresu kuchni molekularnej oraz zwykłe „niezwykle” przyprawy .
 
Przechodząc do głównego wątku postu.

Poszukiwałam w sklepach internetowych oraz na platformie sprzedażowej takich substancji jak: alginian sodu i chlorek wapnia. Mam zamiar zrobić kulki sferyczne. Po krótkim rozeznaniu w cenach produktów oraz kosztu wysyłki padło na sklep: www.sklepagnex.pl , skorzystałam ze znanej platformy sprzedażowej na A.



Dwie potrzebne mi substancje wyniosły mnie 11,98 zł plus koszty wysyłki 9,90 zł (paczka Pocztą Polską), pomyślałam, że sprawdzę pełna ofertę tego sprzedawcy i kupię więcej artykułów za jedną wysyłką. Ku mojemu zaskoczeniu znalazłam wiele artykułów jak dla mnie w przystępnych cenach. Po krótkiej chwili zastanowienia zamówiłam jeszcze:

·        Majeranek 250 gram za 4,50 zł.

·        Pomidor z bazylią i czosnkiem 100 gram za 4,99 zł,

·        Masło orzechowe 350 gram za 11,29 zł (100% orzechów prażonych bez oleju – jest bardzo smaczne),

·        Lubczyk 50 gram 2,45 zł,

·        Mąkę kokosowa 1 kg za 7,48 zł,

·        Sól himalajską różową drobnoziarnistą 1 kg za 4,99zł.


Wszystkie produkty wyniosły mnie: 47,68 zł.

Koszty wysyłki jak już wyżej wspominałam to 9,90 zł.

Razem: 57,58 zł.


Każdy produkt jest opatrzony czytelna etykietą z niezbędnymi informacjami. Produkty sypkie są w opakowaniach z zapięciem strunowym.

Sposób zapakowania i zabezpieczenia paczki zasługuje na wyróżnienie. Słoik z masłem orzechowym był zabezpieczony kilkoma warstwami folii bąbelkowej oraz kilkoma warstwami taśmy klejącej. Całość była ułożona w pudełku, a wszelkie luzy zostały zapełnione dodatkowymi kłębkami folii bąbelkowej. Wisienką na torcie jest karteczka umieszczona wewnątrz opakowania z kilkoma zdaniami oraz z imieniem osoby która zatroszczyła się o to aby moje zamówienia dotarło w stanie idealnym.


Jeśli chodzi o sam proces wyboru oferty na platformie A., każdy artykuł ma czytelną nazwę, opis produktu jest wyczerpujący i zawiera realne zdjęcia.

Uważam, że sklep Agnex który ma siedzibę w Białymstoku zasługuję na wyróżnienie za :

·        Hurtowe ceny.

·        Sposób pakowania i zabezpieczenia paczek.

·        Prezentację produktów.

·        Sposób pakowania produktów.



Macie jakieś sprawdzone sklepy z produktami: tzw. fit, dodatkami umożliwiającymi przyrządzenie potraw z zakresu kuchni molekularnej oraz zwykłe i „niezwykle” przyprawy ? Macie sprawdzone e-sklepy z żywnością? Czy uważacie, że zrobiłam dobre zakupy w dobrej cenie?

Cicha- PoCichemu.