poniedziałek, 13 marca 2017

Serum do twarzy rozświetlające Iossi.




Jakieś czas temu odnalazłam serum spełniające moje oczekiwania. Jest to Serum do twarzy rozświetlające dzika róża, geranium, cyprys, witamina E i C marki Iossi. 



Zapach jest delikatny, naturalny który jest zasługą geranium. Na skórze nie jest intensywny. 

Aplikacja zastosowana w tym serum jest dla mnie odpowiednia a przy tym higieniczna. Kroplomierz spełnia swoje zadanie, jestem w stanie precyzyjnie wymierzyć odpowiednią dawkę serum. 

Opakowanie jest wykonane z ciemnego szkła, które chroni właściwości serum. Szata graficzna jest delikatna. Etykieta zawiera wszystkie niezbędne dla mnie informacje. 


Działanie serum oceniam jako fenomenalne (10/10). Serum nie podrażnia mojej skóry. Idealnie się rozprowadza i przygotuje skórę na kolejne kroki pielęgnacji. Już kiedyś wspominałam, że jest mi ciężko ocenić czy to serum czy krem nawilża moją skórę. Czas wchłaniania jest odpowiedni, można przeprowadzić szybki masaż twarzy. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Serum ma dobroczynne działanie na moje naczynka, nic mnie nie piecze oraz nie zauważałam nowych naczynek.  

Cena nie jest nadmiernie wygórowana. Opakowanie 10 ml kosztuje 44 zł, natomiast 30 ml 89 zł. 

Wydajność jest wysoka 2-3 krople wystarczaj na jedna aplikację. Używam serum rano i wieczorem od ponad miesiąca i zużyłam około ¾ produktu z 10 ml. 

Skład jest w pełni naturalny, niczego więcej nie oczekuję.  


Podsumowując jest to najlepsze serum jakie znalazłam do tej pory.

Macie swoje ulubione serum? Znacie serum Iossi?

Cicha  - PoCichcemu.