czwartek, 9 marca 2017

Postanowienie.



Mam dużo kosmetyków kolorowych. Ostatnio uzbierałam kartonik kosmetyków które mi nie pasują z różnych powodów, są nowe lub użyte dwa góra trzy razy. Wszystkie kosmetyki są w terminie. Postanowiłam, że te kosmetyki pójdą w świat. Oddam je bliskiej osobie, ona wybierze sobie co jej pasuje reszta odda swoim bliskim osobom. 

Postanowienie główne: nie kupię sobie nowych kosmetyków kolorowych oraz perfum do momentu zużycia poprzednich. Nie skuszą mnie promocje w drogeriach, lotniskach itp. 

Dlaczego? Popatrzyłam ile stówek utopiłam w coś co mi nie jest potrzebne.  

Kosmetyki pielęgnacyjne kupię jak będę tego potrzebowała, z ich zużywaniem nie mam problemów. W normalnym tempie je zużywam i nie gromadzą się. 

Dziś tak krótko, przepraszam, że mnie nie było dłuższą chwilę.

Cicha – PoCichemu.