piątek, 3 marca 2017

Oczekiwania wobec kosmetyków – serum do twarzy.



Każdy z nas ma inne oczekiwania wobec kosmetyku, to normalne. Dziś skupię się na tym jakie powinno być dla mnie serum do twarzy idealne. W zakładce współpraca jest zawarty podstawowy opis moich potrzeb kosmetycznych. Uznałam jednak, że dla Was czytelników jest on zbyt krótki. Opis oczekiwań wobec konkretnego kosmetyku pozwoli Wam lepiej zrozumieć dlaczego dany kosmetyk kupię ponownie albo oddam komuś po kilku użyciach. 


Przejdźmy do konkretów:

·        Zapach: może być intensywny ważne , żeby ulatniał się z czasem. Nie lubię kiedy kładę się do łóżka i Narzeczony mówi: ale intensywnie pachnie ci Twarz, przeszkadza mi to. Mi osobiście intensywny nie tracący na sile zapach również przeszkadza.

·        Aplikacja: kroplomierz jest idealny (higieniczny) oraz krótka instrukcja obsługi na opakowaniu jest mile widziana. Jeśli podczas nakładania serum da się przeprowadzić krótki masaż twarzy to jestem jeszcze mocnej na tak.

·        Opakowanie: ciemne szkło które chroni aktywne składniki zawarte w serum. Idealna pojemność do 50 ml, można je zawsze wszędzie zabrać.

·        Działanie: jeśli w czasie aplikacji i tuż po niej piecze mnie skóra twarzy  niestety te serum nie jest dla mnie. Czas wchłaniania jest również istotny maksymalnie 5 minut i się polubimy. W zależności od rodzaju serum oczekuje nawilżania i przygotowania skóry na przyjęcie kremu do twarzy. Inne efekty oceniam po miesiącu lub po dwóch stosowania, choć ciężko określić czy krem czy serum  sprawiło poprawę kondycji skóry.

·        Cena: jeśli serum nie wyróżnia się niczym szczególnym to nie wydam na nie 100 zł. Myślę, że cena za 30 ml nie powinna przekraczać 50-60 zł.

·        Wydajność: dwie 2 -3 krople na jednorazowe użycie jest optymalna dawką, co czyni serum bardzo wydajnym (kilka miesięcy stosowania opakowania o pojemności 30ml).

·        Skład: jeśli nie potrafię go rozszyfrować za pomocą internetu lub książki (Chemia kosmetyczna), to nie jest serum dla mnie. Im bardziej chemiczny skład, to niestety nie kupię go.

Takie są moje oczekiwania wobec serum do twarzy.
Często korzystam z zamawiania opcji boxów kosmetycznych, promocji na kosmetyki a w przeszłości chciałam popróbować luksusowych marek kosmetycznych. Jak prawie każda kobieta jestem ciekawa nowych marek, mam nadzieje, że już niedługo poznam swoje idealne serum. 

Jakie są Wasze oczekiwania wobec serum do twarzy?

Cicha – PoCichemu.