sobota, 25 marca 2017

Kreatywność.



Kreatywność -> Perfekcja -> Talent. 
 
To droga dzięki której ludzi definiuje się artystami. To jest ścieżka którą sama określiłam. 


Czy jak jestem kreatywna, to mam talent? Raczej nie. Mam szerokie pole zainteresowań, jednak w żadnej dziedzinie nie jestem utalentowana. Jestem człowiekiem ciekawym świata, zjawisk oraz ludzi. 

Jestem osoba którą jak coś ją zainteresuje to szuka informacji, czyta i zapamiętuje bezwiednie. Z czasem informacje zgromadzone w głowie wydobywam i powstaje coś na przyzwoitym poziomie. 

Czy jestem artystą? Nie. Raczej osobą która umie nauczyć się prawie wszystkiego i wykonywać to na poziomie podstawowym lub przyzwoitym. 

Kreatywna na pewno jestem. Mając dwa lakiery do paznokci  w ciągu kilku minut przygotowałam 12 propozycji pomalowania paznokci. Kombinacji tych jest całe mnóstwo. Nie mam talentu bo nie robiłam tego perfekcyjnie. Do perfekcji brakuję mi dużo. Umiem sprawić aby te proste propozycje wyglądały estetycznie i to mi wystarcza.

Jak nie mam talentu, to jestem gorsza? Ja po prostu jestem Sobą.

Macie jakieś talenty? Czy jesteście Sobą? 

Cicha – PoCichemu.