czwartek, 26 stycznia 2017

Trzy ulubione produkty do ust (kolorowe).



W swojej wishliście zawarłam punkt: „10.    Odnaleźć wśród kosmetyków ulubieńców”. Dziś zapraszam na początek realizacji tego punktu.

Poznacie moje trzy ulubione kolorowe produkty do ust:



1.     Szminka Make Up Revolution w kolorze The One. Jak dla mnie to typowy kolor nude o jedwabistej konsystencji wpadający w beż o pełnym kryciu. Cenie w niej uniwersalny kolor pasujący do każdego makijażu oraz to, że ściera się równomiernie. 


2.     Szminka Clinique Pop Lip Colour+Primer w kolorze Nude Pop. Ponownie kolor nude tym razem bardziej intensywny, wpadający w róż. Jedwabista i jednocześnie delikatnie połyskująca  szminka połączona z bazą. Dodatek bazy skutecznie przedłuża trwałość. Nude Pop pasuje zarówno do makijażu dziennego jak i wieczorowego. Kolor jest bezpieczny i łatwo się go aplikuje oraz zapewnia pełne krycie ust.




3.     Błyszczyk do ust  Artdeco Lip Brilliance nr 52. Aplikator zapewnia łatwe nakładanie. Błyszczyk jest trwały a także zawiera drobne iskrzące drobinki. Kolor jest wspomnieniem moich nastoletnich lat, długo takiego szukałam. Błyszczyk jest półprzeźroczysty w kolorze intensywnego, ciemnego, brudnego różu.




Moje ulubione produkty do ust kosztują: 5 zł, 99 zł i 49,90 zł. 

Jakie są Wasze ulubione kolorowe produkty do ust? Jakie lubicie wykończenia? Mat, błysk czy krem a może jeszcze inne? 

Cicha – PoCichemu.

*Post nie jest sponsorowany.