poniedziałek, 9 stycznia 2017

Kosmetyczny dzienniczek zakupów – grudzień 2016.



Przy ostatnim przeglądzie zapasów kosmetycznych, stwierdziłam, że czas kupić kilka żeli pod prysznic (tym czasie miałam tylko jeden i dodatku w użytku). Zaczęłam przeglądać oferty promocyjne. Moją uwagę przykuła obniżka -50 % na stronie Yves Rocher. 



Wszystkie ceny podane przy kosmetykach są promocyjne.

Moje zamówienie zawierało - produkty płatne:

1.     Energizujący peelingujący żel pod prysznic cytryna & bazylia – 8,45 zł.
2.     Szampon-żel pod prysznic Monoi de Tahiti – 4 sztuki, 7,45 zł x 4 – 29,80 zł.
3.     Vanille Noire Perfumowany żel pod prysznic – 21 zł.
4.     Woda toaletowa Monoi de Tahiti -  59,50 zł.
5.     Nawilżająca mgiełka do ciała Monoi de Tahiti – 14,50 zł.


Za wszystko zapłaciłam łącznie 133,25 zł.

Cena całkowita: 266,50 zł.    

Dodatkowo otrzymałam w gratisie następujące kosmetyki:

1.     Vanille Noire Perfumowany żel pod prysznic 2 sztuki, o łącznej wartości  82 zł.
2.     Żel do kąpieli i pod prysznic Jabłko w karmelu 50 ml – 6,90 zł.
3.     Pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp czarny – 57 zł.
4.     Woda toaletowa Naturelle – 125 zł.


Łączna wartość rynkowa gratisów to 270, 90 zł.

Moim zdaniem były to udane zakupy. 

Całość prezentuje się tak:


Mam świadomość, że ceny kosmetyków są zawyżone, chodzi mi o ceny stałe. Tak czy tak uważam, że zrobiłam dobre zakupy.

Waszym zdaniem warto korzystać z takich promocji?

Cicha – PoCichemu.

*Post nie jest sponsorowany.