niedziela, 4 grudnia 2016

Wishlista.


To będzie post bez obrazków, grafik czy zdjęć. Zapraszam na moją wishlistę, a raczej moją listę marzeń do spełnienia/kupienia/zrealizowania.
Edit ---> zdjęcia będą ze spełnionymi marzeniami. 

Rzeczy materialne:

1.     Biurko/toaletka to nazwa miejsca gdzie będę mogła pracować czy zostawić swój roboczy bałagan.

2.     Krzesło obrotowe, aby moje ciało czuło się dobrze kiedy ja pracuje przy komputerze.

3.     Nowe okulary korekcyjne. Przede wszystkim ochronią mnie przed pogłębianiem wady wzroku i wpływem komputera czy telewizora na moje oczy. Ważne, aby miały powłokę ułatwiającą czyszczenie. Mam nadzieje, że trafię na optyka który zadba nie tylko o zdrowie ale i o dopasowanie okularów do mojego wyglądu oraz anatomii.

4.     Mata na podłogę pod krzesło, aby zabezpieczyć podłogę.

5.     Znaleźć idealną piżamę dla mnie i dla Niego.

6.     Posiadać miniaturową kuchenkę która piecze i gotuje np. Efzet, Rauco lub Omega. Zrealizowane. Jest to Rauco rok produkcji 98-99. Może nie jest najstarsza, ale niedługo będzie pełnoletnia ;). Sprzedawce znalazłam na Olx, kuchenka kosztowała 30 zł.



7.     Zrobić ponownie kolorowe pasemka na włosach.

8.     Znaleźć  półkę na kosmetyki do zamontowania pod prysznicem.

9.      Znaleźć idealną filiżankę do kawy. Zrealizowane. Koszt to 19.99 zł za idealną filiżankę. Pepco rządzi ;)



10.   Znaleźć formę do biszkoptu okrągłą, która umożliwia pieczenie biszkoptów o różnej średnicy.

11.    Znaleźć odpowiedni do moich potrzeb kalendarz. Zrealizowane. 5 stycznia dostałam go od Narzeczonego.

12.    Torebka Wittchen model 29-4P-100-1. Zrealizowane. Wolę bardziej sportowy look, raczej nigdy nie będę damą z prawdziwego zdarzenia. Ceny Mikołaj nie ujawnił.


13.    Znaleźć wygodne szpilki, baleriny.

14.   Znaleźć skórzane buty Nike do kostki z różowymi wstawkami.

15.   Znaleźć strój kąpielowy odpowiedni do mojej figury. Zrealizowane w pierwszej połowie stycznia.


16.   Ulepszyć nasze rowery miejskie (wymiana kół na bardziej wytrzymalsze, odmalowanie ramy, dokupienie oświetlenia).

17.   Powiększyć Jego kolekcję Lego. Zrealizowane. Pomógł sklep z klockami z Wrocławia. Ceny nie ujawnię z oczywistych względów. Seria 16. 




Rzeczy niematerialne:

1.     Zatańczyć z Narzeczonym.

2.     Wyjść z Nim do restauracji na kaczkę. Byliśmy 18.12.2016 u Chińczyka ;). I kilka razy w Budapeszcie.

3.     Poznać oddaną przyjaciółkę i być oddaną dla Niej.

4.     Częściej widywać się z Przyjaciółmi. 

5.     Stworzyć listę ulubionych ciast i spisać przepisy na nie.

6.     Mieć jeszcze więcej motywacji do działania.

7.     Być jeszcze bardziej zorganizowaną.

8.     Czytać więcej książek.

9.     Cieszyć się jeszcze bardziej każdą chwilą.

10.    Odnaleźć wśród kosmetyków ulubieńców.

11.   Utrzymać częstotliwość wykonywania treningów.

12.   Jeszcze mniej się denerwować drobnostkami.

13.    Rozwijać się w prowadzeniu bloga oraz w innych pasjach.

14.   Zwiedzić Słowację, Chorwacja i Grecję w 2017 roku.

15.  Być mniej zołzą.



Trochę tego jest. Jest to lista marzeń która jest w moim zasięgu. Macie taką listę? Na co dzień bardziej skupiacie się na rzeczach materialnych czy niematerialnych? 

Cicha - PoCichemu.