czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie listopada.



Grudzień to dla mnie czas podsumowania roku. Dziś skupie się na tym co wydarzyło się w ciągu ostatniego miesiąca na moim blogu. 

W sekcji „o mnie”(klik) pisałam, że blog jest moim osobistym eksperymentem. Prezentuję zatem moją analizę związaną z tym eksperymentem.  

Jeśli chodzi o ilość osób do których dotarł mój blog prezentuję się to tak:


Statystyki na dzień 1.12.2016 (rano)



Mój blog został wyświetlony 891 razy w listopadzie. To do ilu osób dotarł ciężko mi powiedzieć. Wiem jedno, coraz więcej Was do mnie zagląda. Bardzo cieszę się z tego powodu. (moje wyświetlenia bloga nie wliczają się do statystyk)


Jeśli chodzi o tematykę jaka była najpopularniejsza. Tu dokładnie widzicie:
Statystyki na dzień 1.12.2016 rano.

Najbardziej popularnie posty to:

Natomiast na Instagramie (@pocichemu) wygląda to tak:
Stan na 1.12.2016 (rano)

Najpopularniejsze zdjęcia z Instagrama to:



Jest jeszcze jeden mój mały sukces. Jestem 6 w rankingu Zblogowanych w kategorii blog osobisty.



Jestem niesamowicie szczęśliwa, że to co robię jest przez Was zauważalne. Liczby nie są najważniejsze, jednak Wasze wyświetlenia i komentarze są najlepszą „zapłatą” za moją pracę włożoną w tworzenia bloga. Listopad to był dobry miesiąc ;).

Dziękuję Wam wszystkim. 

Cicha – PoCichemu.