środa, 7 grudnia 2016

Moje zamówienia z Wydawnictwa Znak.


Dziś przychodzę  do Was z zamówieniem z Wydawnictwa Znak. Nie jest to post sponsorowany, sama zapłaciłam za książki. Jesteście Ciekawi co jest w tych paczkach?




Jako prezent dla dziesięcioletniej Dziewczynki wybrałam:

1.     Mały Książe. Stwórz ten dziennik. Opracowanie zbiorowe.
 Jest to alternatywa dla oklepanego „Zniszcz ten dziennik”.

2.     Mały Książe. Złote myśli. Antonine de Saint-Exupery.

3.     Dziewczyny vlogują. Emma Moss.

4.     Mały Książe (nowe ilustracje). Antonine de Saint-Exupery.



Jako prezent dla Mamy Dziesięciolatki wybrałam:

1.     Helena Rubinstein. Kobieta, która wymyśliła piękno. Michele Fitoussi.


Dla Siostry Dziesiątki wybrałam:   

1.     Mikołajek. Kolorowanka. René Goscinny, Jean-Jacques Sempé.


Książki wybrałam uwzględniając wiek, zainteresowania i upodobania danej osoby. Wszystkie książki były trafione w 10.

Dla siebie zamówiłam:

1.     Trafny wybór. J.K. Rowling.

2.     Ch***owa Pani Domu. Magdalena Kostyszyn.

3.     Moje Q&A. 3-letni dziennik. Betsy Franco.

4.     Perfekcyjna kobieta to suka. Poradnik przetrwania dla normalnych kobiet. Anne-Sophie Girard, Marie Aldin Girard.

5.     Seks. Pozycja dla praktykujących. Joanna Mielewczyk.


Przy wyborze kierowałam się przede wszystkim ciekawością. Aktualnie książki czekają na czytanie. W mieszkaniu w którym mieszkam znalazłam dwie sześćdziesięcioletnie książki kucharskie, pochłonęły mnie bez reszty.

Jeśli chodzi o sam proces zamawiania przebiegł on bez problemu. Wydawnictwo Znak umożliwia przejrzenie kilku stron online za darmo. Założyłam i opłaciłam zamówienie 2.12.2016 (piątek) wieczorem. Zamówienie odebrałam już 4.12.2016 (niedziela) wieczorem. Całe zamówienie z kosztami wysyłki wyniosło mnie 153,11 zł. Nie będę wpisywać pojedynczych cen, bo część książek jest/była prezentem.  Uważam, że za taką cenę było warto. Jeszcze nie raz tam zajrzę.
Dwunastej książki nie ma na zdjęciach bo jest prezentem który nie został jeszcze wręczony. 

Czytacie książki? Co sądzicie o dawaniu książek w prezencie? 

 Cicha – PoCichemu