wtorek, 8 listopada 2016

Świecące pompony do dziecięcego pokoju. Moje - Nasze wykonanie



Pewnego dnia wybrałam się z misją do pewnej bliskiej mi Dziewczynki. Owa Dziewczynka pomagała mi wykonać świecące pompony do jej pokoju.
Jeśli chcecie zobaczyć jak nam poszło to czytajcie dalej. 




Pompony może i nie wyszły idealne jak ze sklepu ale najważniejsze jest, że zrobiliśmy je wspólnie. 

Wykonanie rozpoczęłyśmy od zgromadzenia potrzebnych rzeczy:
  • Sznur z 8 lampkami led, zasilane bateriami.

  • 3 kolory miękkiego tiulu (wystarczy po około pól rolki z każdego koloru),

  • Nożyczki.



Następująco zaplanowałyśmy przebieg wykonania świecących pomponów:
  • Ustaliłyśmy kolorystykę pomponów i ich kolejność.
  • Przygotowałyśmy tiulowe „sznureczki”.
  • Na moją dłoń nawinęłam 10 warstw zmarszczonego tiulu.
  • Moja pomocnica „sznureczkami” związała wcześniej przeze mnie przygotowane zawiniątka na ich środku.
  • Poprzecinałyśmy końce pomponów.
  • Następnie wyrównałyśmy trochę brzegi pomponów.
  • Wszystkie pompony mocno przywiązałam w okolice lampek.  Końce „sznureczków” przycięłam na równo z promieniami pomponów.
  • Na koniec moja pomocnica umieściła swoje świecące pompony w pobliżu łóżka, aby służyły jako lampka nocna.

Tak powstało unikatowe oświetlenie pokoju. Najważniejsze jest to, że wykonałyśmy je wspólnie.
Jeśli macie dzieci swoje lub w rodzinie to co ostatnio razem wykonaliście?

Zdjęcia wykonywane były przy okazji, najważniejszy był wtedy wspólnie spędzony czas ;).

Kilka rad:
  • Pompony nie mogą być zbyt gęste, ważne aby było widać promienie lampek.
  • Jeśli wykonujesz te pompony, pomyśl w jakich czynnościach dziecko może Ci pomóc.
  • Miej cierpliwość. Jeśli wiesz jak można usprawnić wykonywanie pomponów daj delikatna sugestie, ale nie nalegaj.
  • Pamiętaj, jest to forma kreatywnej zabawy.
  • Nie krytykuj. 

Cicha – PoCichemu.