niedziela, 13 listopada 2016

Naturalnie Piękna from INSPIRED BY Edycja 3



W dniu 28.10.2016 r. otrzymałam pierwszy tegoroczny prezent urodzinowy od Narzeczonego. Przyznam się szczerze, że nie spodziewałam się takiego dopasowanego do mnie prezentu. Nic mu nie sugerowałam, niczego nie podsuwałam pod nos. Sam przeanalizował, co mogłoby mi się przydać i  wybrał coś co może wzbogacić mojego bloga. Jego wybór padł na box Naturalnie Piękna from INSPIRED BY Edycja 3.

Nawet nie możecie sobie wyobrazić jak byłam i jestem zachwycona, zadowolona. 


Pudełko kosmetyczne zawierało:
1.  John Masters Organics – Mięta i Wiązówka Błotna – szampon do włosów wypadających i osłabionych 60 ml,
2.  Jonhn Masters Organics – Rozmaryn i Mięta – delikatna odżywka do włosów 60 ml,

3.  Paese – błyszczyk pielęgnujący usta – nr 625, 3,4 ml,
Produkt pełnowymiarowy.


4.  Elfa Pharm – Vis Plantis – Krem – emolient na powieki i  wokół oczu, 30 ml,
Produkt pełnowymiarowy.
5.  Elfa Pharm – O’ Herbal – fluid do włosów, 50 ml,
Produkt pełnowymiarowy.
6.  Annabelle Minerals – podkład mineralny, Golden Light, 4 g,
Produkt pełnowymiarowy.
7.  Klorane – szampon do włosów na bazie wyciągu z grantu, 30ml,

8.  Iossi – serum do twarzy rozświetlające, 10 ml,

9. Qbox – herbata naturalna, Popołudniowy relaks, 20 g,
Produkt pełnowymiarowy.
10. Clarena – 100% wegański, naturalny krem z rokitnikiem, 15 ml,

11.   Nacomi – Shaker Mask, 25 g.

Produkt pełnowymiarowy.



Prawie każda marka w pudełku jest dla mnie nowa i  dobrze poznam coś nowego ;). Jestem zadowolona z prezentu.
 
Do tej pory spróbowałam kremu z Clareny, niestety zapach jest zbyt intensywny. Stosowany na noc był nieznośny dla mojego Narzeczonego. Patrząc na wszystko oprócz zapachu jest to bogaty krem, który się szybko wchłania i nadaje się pod makijaż. Szkoda tylko, że cieszyłam się nim tylko 10 dni. Z powodu tego, że krem jest robiony ręcznie miał ważność 40 dni, do 5.11.2016. Podsumowując, krem godny polecenia dla osób którym nie przeszkadza zapach.

Reszta kosmetyków czeka na swoją kolej. Nie mam zwyczaju mieć pootwierane kilka opakowań kosmetyku tego samego typu.
Mieliście styczność z którąś marką lub kosmetykiem z Box-a Naturalnie Piękna from INSPIRED BY Edycja 3?

Cicha – PoCichemu.