środa, 30 listopada 2016

Kosmetyczny dzienniczek zakupów – listopad.



Kosmetyczny dzienniczek zakupów będzie publikowany pod koniec miesiąca. Jak sama nazwa wskazuje będzie prezentował zakupy kosmetyczne poczynione w minionym miesiącu kalendarzowym.  


Dziś zapraszam na pierwszy kosmetyczny dzienniczek zakupów - listopad.

W tym miesiącu (dnia 25.11.2016) Narzeczony zauważył outlet online firmy AA cosmetics – Oceanic. Zaproponował abym wybrała sobie kilka rzeczy jeśli mi się przydadzą. 

Wybrałam:

·        3 produkty w cenie 1 - kosmetyki z zestawu AA Hydro Algi różowe 19,71 zł,

·        baza-serum wygładzające nawilżenie+energia 50 ml 4,47 zł,

·        AA MAKE UP Podkład wypełniający zmarszczki No1, 30 ml 4,99 zł,

·        AA Help Balsam regenerujący do ust MULTIREGENERACJA, 10 ml Gratis.
Całe zamówienie.

Łącznie: 29,52 zł plus koszty wysyłki.

Niewiele jest tego, ale w ostatnim czasie otrzymałam dużo kosmetyków w prezencie oraz mam jeszcze zapasy tych które kupiłam wcześniej.

Jak u Was wyglądają zakupy kosmetyczne poczynione w listopadzie?

Cicha – PoCichemu.

*Post nie jest sponsorowany.