czwartek, 10 listopada 2016

Kalendarz adwentowy + gdzie je zdobyć.



W tym roku stałam się posiadaczką drugiego w życiu kosmetycznego kalendarza adwentowego. Szczerze mówiąc nawet kalendarz z czekoladkami sprawiłby mi radość.

Rok temu miałam ciężki grudzień, rozpoczynałam prace w Holandii. Mieszkaliśmy  w skandalicznych warunkach z ćpunami i alkoholikami (zakwaterowanie z  agencji pracy za 800 euro miesięcznie pokój 2 x2,5 m na dwoje). Kalendarz kosmetyczny Make Up Revolution od Mamy umilał mi każdy ciężki dzień.
7.11.2015 Cardiff firmowy salon Make Up Revolution.
Nowy kraj, nowy język, nowa praca i ludzie oraz niepewność czy jesteśmy wystarczająco dobrzy w pracy. Każdego dnia zależnie od tego na którą zmianę pracowaliśmy otwierałam nad ranem albo późnym wieczorem kolejne okienka. Kosmetyki używałam sporadycznie, jakoś nie miałam czasu i humoru ich używać. Kosmetyki mam do dzisiaj, niektóre z nich nawet nie zostały otwarte. Na szczęście teraz mam czas je używać.

Wracając do tegorocznego kalendarza dostałam go od Narzeczonego. Na Instagramie  jedna z Dziewczyn, które obserwuje wstawiła zdjęcie z wystawy sklepowej Douglas z kalendarzem adwentowym co wzbudziło moje zainteresowanie. Delikatnie zasugerowałam Narzeczonemu, że ten kalendarz mi się podoba, jest w ofercie oraz szybko się wyprzedaje a ma atrakcyjną zawartość oraz cenę. Jak to mój Ukochany stwierdził: „mam za miękkie serce do Ciebie”. Oboje stwierdziliśmy, że ten kalendarz jest moim idealnym prezentem mikołajkowym.
Dostarczony 8.11.2016, zamówiony online. Dostępny tylko stacjonarnie, o ile już nie został wykupiony.

Wracając do ogólnego tematu kalendarzy adwentowych, są to codziennie świetne motywatory. Poprawiacze humoru w ciężkich chwilach. Przede wszystkim odliczają nam czas do Świąt. Niezależnie od tego jaki posiadamy kalendarz wnosi on wiele radość do życia.

Kalendarze adwentowe można zrobić samemu i podarować je komuś.
Kilka pomysłów na zwartość takich kalendarzy:
·        24 pozytywne myśli/sentencje na każdy dzień,
·        24 maseczki w saszetkach,
·        24 małe słodkości (najlepiej każda inna),
·        24 saszetki z herbatą,
·     24 kupony na drobne przyjemności (cappuccino z małymi piankami, ciepłe kakao, wyjście do kina czy na lodowisko),
·        24 mini kosmetyki  (warto zbierać je dużo wcześniej),
·       Możemy podzielić 4 małe zestawy Lego na 24 kieszonki kalendarza.


Wszystko zależy od tego komu chcemy podarować kalendarz adwentowy i jaki mamy budżet. Najważniejsze, aby zaczarować ten czas oczekiwania na Święta.

Kosmetyczne kalendarze adwentowe możemy zdobyć w:

  • Drogeriach, perfumeriach stacjonarnie i online.
  • Allegro oraz Ebay,
  • Olx.
  • Poprosić znajomych o pomoc w zdobyciu zagranicznych kalendarzy.


W każdym przypadku trzeba wiedzieć ile kosztuje taki kalendarz, aby niepotrzebnie nie przepłacać.


Czy masz już swój kalendarz adwentowy? 
Cicha – PoCichemu