piątek, 4 listopada 2016

„Co dziś na obiad?” plus pliki do probrania dla Was.


„Co dziś na obiad?”. Te pytanie każdego dnia spędzało mi sen z powiek. Po tygodniach codziennego wymyślania wpadłam na pomysł, aby stworzyć tygodniowy plan posiłków.
Tworzenie planu było proste. Wypełnienie go zajmuje około 15-20 minut na tydzień. Plan nie tylko ułatwia rozplanowanie posiłków, ale też zrobienie listy zakupów.

Ważne, póki co planuję to co nam smakuje w racjonalnych porcjach. W dietetykę nie wchodzę. Pamiętajcie, że nawet zupa pomidorowa może mieć zróżnicowaną kaloryczność. Jeszcze jedna istotna informacja: jest nas dwoje i możemy pozwolić sobie na codzienne gotowanie. Proszę o nie ocenianie mojego planu posiłków na cały tydzień. Jesteśmy zdrowi i dobrze się czujemy jedząc wszystko ale z umiarem.


Plan się sprawdzał w przypadku obiadów, kolacji i coś extra. Jeśli chodzi o śniadania, problem był ze mną. Nie jestem rannym ptaszkiem i marudzę przy śniadaniu.

Mam dla Was trzy warianty kolorystyczne do pobrania:


  1. Plan czarno-szary. 

  2. Plan czarno-różowy.
  3. Plan czarno-niebieski.

Plan obejmuje: śniadania, obiady, kolacje, przekąski/coś extra na siedem dni.

Dla osób które wolą planować tylko obiady również przygotowałam trzy różne warianty kolorystyczne:

  1.  Plan czarno-szary.  
  2.  Plan czarno-różowy.

  3. Plan czarno-niebieski.


Instrukcja pobierania i drukowania:

  1. Kliknij w wybrany link/hiperłącze.
  2. Zapisz plik na dysku.
  3. Sprawdź orientację wydruku (powinna być pozioma).
  4.   Drukuj.

Kilka rad:

  1. Przy dniach tygodnia można dopisać daty.
  2. Warto uzgadniać jadłospis z resztą domowników. 
  3. Dostosujcie potrawy do Waszego czasu przeznaczonego na przygotowanie posiłków.
  4. Przy planowaniu posiłków uwzględnij produkty jakie masz w szafkach, lodówce czy zamrażarce.
  5.  Plan można wypełnić odręcznie lub na komputerze.


Cicha – PoCichemu. 

Jeśli przyda Ci się taki plan w codziennym życiu daj znać w komentarzu.
Jeśli pobrałaś/eś taki plan daj znać komentarzu będzie mi bardzo miło.